
Vad tycker de om oss? Egentligen?
– Om vi inte frågar får vi inte veta. Vi vill alltid vara nära våra kunder och veta vad de tycker, säger Therese Sundman.
Kompetens som krävs?
Det ställs frågor som hur väl förväntningarna uppfyllts utifrån det givna uppdraget, vilka specifika problem Pilotage hjälpt till att lösa i vardagen, om vi har den kompetens som krävs, hur kommunikationen har fungerat, hur pass väl vi håller tidsplan och – inte minst – vad vi skulle kunna göra för att göra dig som kund nöjdare.
”Vill lära känna hela Pilotage”
Så vad säger de om oss då? Mycket! Vilket vi är så glada och tacksamma för. Förutom att vi såklart är bra på kostnadsstyrning, tidplanering och kvalitetssäkring säger våra kunder att vi:
- Är lyhörda, ödmjuka och proaktiva
- Snabbt kommer med lösningar när ett oförutsett problem uppstår
- Håller ihop alla frågor, högt och lågt
- Aldrig har några dolda agendor, det är raka rör
- Har en förmåga att hantera olika sorters människor i projekt.
Och, samtidigt, att vi:
- Borde träda fram mer, så att kunden får lära känna hela företaget, inte bara konsulten
- Borde förklara hur företaget är uppbyggt, hur organisationen Pilotage ser ut
– Vi är väldigt stolta över den fantastiska feedback vi har fått från våra kunder, säger Therese och fortsätter:
– För oss är det avgörande att sticka ut från mängden. Därför kommer vi att fortsätta i samma Pilotageanda och säkerställa att våra kunder får uppleva fler av oss och lära känna Pilotage på djupet.